Nauji nariai: gaukite pirmąsias 7 IKANDU mokymo dienas nemokamai! Atraskite nuolaidą dabar!
Visos kategorijos

Paprastai gerai organizuota klasė padeda mokytojui ir jos mokiniams geriausiai išnaudoti mokymo laiką. Tradiciškai mokytojai organizuoja savo klases, siekdami teikti daugiausia visos klasės mokymą. Šioje į mokytoją orientuotoje aplinkoje mokytojo stalas dažnai yra priešais klasę, o mokinių stalai yra suderinti taip, kad mokiniai galėtų lengvai pamatyti mokytoją. Tačiau diferencijuotoje klasėje, turėdama omenyje penkis gero kambario išdėstymo raktus, mokytoja turėtų apsvarstyti lankstesnes galimybes, kad galėtų efektyviau dirbti su skirtingomis grupėmis ar asmenimis. Mokytojas taip pat turi sukurti struktūrizuotą aplinką, kad mokiniai jaustųsi saugūs dirbdami grupėse, porose ar savarankiškai be tiesioginės mokytojo priežiūros. Norėdami sukurti šią struktūrizuotą aplinką, mokytojas turėtų spręsti, kaip geriausiai išnaudoti:

  • Grindų plotas
  • Skelbimų lentos ir sienų erdvė
  • Medžiagų saugojimas

Grindų plotas

Planuodami, kaip sutvarkyti baldus, mokytojai turi apsvarstyti, kaip jie teiks nurodymus ir koks išdėstymas geriausiai tiks šiems tikslams pasiekti. Diferencijuotoje klasėje tam greičiausiai reikės kelių baldų išdėstymo, palaikančių skirtingų tipų mokomąją veiklą (pvz., Diskusija visoje grupėje, mokymas mažose grupėse). Toliau pateiktoje lentelėje pateikiamos kelios bendrosios gairės, kaip išdėstyti pagrindinius baldus diferencijuotoje klasėje.

Baldų išdėstymo diferencijuotoje klasėje aspektai
Mokytojo stalas Ne centrinėje vietoje, o ne pakeliui*Atokiau nuo studentų stalų
Studentų stalai Išdėstytas taip, kad mokytojas galėtų vaikščioti ir stebėti mokiniusParinktys, kuriomis atsižvelgiama į asmens poreikį turėti erdvės ar arti bendraamžiųViena grupė nuo keturių iki aštuonių stalų studentams, kuriems reikia dirbti savarankiškai (pvz., studentams, kurie nori dirbti vieni, studentams, kurie per daug stimuliuojami ir kuriems reikia prastovų)
Sandėliavimas (pvz., knygų spintos, dokumentų spintos, lentynos) Pakankamas įvairių medžiagų ir reikmenų saugojimasLengvai pasiekiamas ir nereikia vaikščioti po darbo vietasJei dažnai naudojamas, yra patogioje vietoje (pvz., šalia darbo zonos)Jei jis nėra dažnai naudojamas, jis yra ne pakeliui esančioje vietoje (pvz., kampe)
Mažų grupių darbo sritys Stalai (o ne atskiri stalai), skatinantys bendradarbiavimąU formos stalai, skatinantys studentų diskusijasPlotiniai kilimėliai, skirti naudoti su jaunesniais studentais
Centrai Matomas mokytojui Iš kelio, kad neblaškytų kitų studentų

Adaptuota iš Tomlinson & Imbeau (2010).

* Pastaba: diferencijuotoje klasėje mokytojai retai naudojasi savo stalu mokymo metu.

Kaip ir bet kurioje klasėje, saugumas yra labai svarbus, o objektai neturėtų būti dedami į intensyvaus eismo zonas. Be to, mokytojai turėtų apsvarstyti, kaip organizuoti klasę, kad joje tilptų specialiųjų poreikių turintys mokiniai. Pavyzdžiui, mokiniams, kurie naudojasi tam tikrais prietaisais, gali reikėti arti lizdo, o regėjimo negalią turintiems mokiniams gali tekti sėdėti šalia lentos mokant visą grupę.

Medžiagų saugojimas

Kadangi mokiniai dirbs skirtingais grupavimo formatais ir atliks įvairias užduotis, mokytojai turėtų saugoti medžiagą tokioje vietoje, kad mokiniai galėtų lengvai pasiekti netrukdydami kitiems. Toliau pateikiamas pasiūlymų, į kuriuos mokytojai turėtų atsižvelgti saugodami medžiagas ir reikmenis, sąrašas.

  • Norėdami tvarkyti atsargas, naudokite saugojimo dėžes ar dėžutes.
  • Nustatykite vietą (-as) patalpoje, kurioje mokiniai atlieka atliktus namų darbus, įtvirtina veiklą, centro veiklą, klasės darbus ir kt.
  • Kambaryje raskite vietas, kuriose mokiniai gauna medžiagos kiekvienai užduočiai.
  • Aiškiai pažymėkite laikymo talpyklas, taip pat vietas, kuriose galima gauti ar pasukti darbą (paveikslėliai ar tekstas gali būti naudojami jaunesniems studentams, kurie negali skaityti, arba besimokantiems anglų kalbos).
  • Kurkite aplankus studentams, kad jie galėtų saugoti dar nebaigtus darbus (skirtingoms veikloms ar temų sritims galima naudoti skirtingų spalvų aplankus).
  • Turėkite kelis pieštukų galąstuvus ir šiukšliadėžes.

Skelbimų lentos ir sienų erdvė

Vykdydami įvairias veiklas diferencijuotoje klasėje, mokytojai gali tinkamai išnaudoti sienų erdvę ir skelbimų lentas, kad suteiktų naudingos informacijos savo mokiniams. Kai kurie elementai gali būti skelbiami visus metus, o kiti elementai gali keistis atsižvelgiant į tai, ko mokiniai mokosi ar dirba. Mokytojai gali norėti skelbti tokius elementus kaip:

  • Klasės taisyklės
  • Įvairios veiklos procedūros
  • Informacija apie užduotis (pvz., terminai, kriterijai)
  • Studentų priskyrimo diagramos
  • Užuominų kortelės
  • Aukštos kokybės darbo pavyzdžiai kartu su rubrikomis (iš praeities ir dabarties)

Arbat pinigus

Mokytojai turėtų apsvarstyti galimybę palikti sieną tuščią vienoje kambario vietoje. Studentams, kurie lengvai išsiblaško arba juos per daug stimuliuoja regėjimo stimulai, gali būti lengviau dirbti šioje srityje.

2 Komentarai

  • Property with mountain and city views boasts nine bedrooms, including a master suite with private terrace and an entertainment wing, which includes a 20-seat theater.Black farmers in the US’s South—faced with continued.

    • Courselog property with mountain and city views boasts nine bedrooms, including a master suite with private terrace and an entertainment wing, which includes a 20-seat theater. Black farmers in the US’s South—faced with continued.

Palikite Atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

lt_LT