2. Įmonės (organizacijos) ir naudotojų registracija Registracija
Norint naudotis „IKANDU“ VšĮ portalu, būtina tiek įmonės (organizacijos), tiek ir jos naudotojų registracija. Visi naudotojai susiejami su įmone (organizacija); tiek įmonė (organizacija), tiek ir naudotojai užregistruojami „IKANDU“ VšĮ sistemos profilyje. Naudotojo registracija taip pat laikoma patvirtinimu, kad naudotojas yra susijęs su įmone, kurios vardu jis yra registruotas. Įmonės (organizacijos) ir naudotojų registraciją galima atlikti vienu metu. Naudotojų prisijungimas yra personalizuotas; naudotojas įsipareigoja užtikrinti naudotojo vardo ir pasirinkto slaptažodžio konfidencialumą, kad leidimo neturintys asmenys negalėtų piktnaudžiauti naudotojo prisijungimu. Ši taisyklė taip pat taikoma jungiantis per nuorodas, pavyzdžiui, iš intraneto, tinklalapių, naujienlaiškių, t.t. Asmeninius naudotojo prisijungimo duomenis draudžiama perduoti kitiems. Jei vienas ar keli Jūsų įmonės darbuotojai turi prieigą prie „IKANDU“ VšĮ portalo, visi naudotojai bus registruoti jų asmeniniuose profiliuose.
Kokio pobūdžio informacija apie naudotoją yra registruojama?
Kuriant naudotojo profilį, privaloma registruoti tik „įprastą naudotojo informaciją“, įskaitant:
3. Portalo naudojimas, tvarkant konkursus/pirkimus bei pateikiant prašymus/kainų pasiūlymus
naudojimas ir pareiga užtikrinti konfidencialumą „IKANDU“ VšĮ ir naudotojas privalo užtikrinti, kad trečioms šalims nebūtų suteikta prieiga prie konfidencialių žinių/informacijos ir duomenų, susijusių su portalo naudojimu. Ši nuostata taip pat taikoma informacijai, susijusiai su techniniais projektais ir planais, gamybos metodais, komercine analize, skaičiavimais ir kitomis komercinėmis paslaptimis, dėl kurių pobūdžio kiti asmenys galėtų jomis pasinaudoti komerciniais ar asmeniniais tikslais. Naudotojams draudžiama naudoti informaciją apie kitus naudotojus, kurią jie gali sužinoti, arba naudoti ją kuriais nors tikslais, išskyrus tuos, kuriuos nustatė „IKANDU“ VšĮ. „IKANDU“ VšĮ darbuotojai yra pasirašę konfidencialumo deklaraciją, jiems taip pat nurodyta visus naudotojus laikyti lygiais – tiek komercine, tiek ir aptarnavimo sąlygų prasme. „IKANDU“ VšĮ gali naudoti „IKANDU“ VšĮ užregistruotą įmonės informaciją, tačiau tokia informacija jokiomis aplinkybėmis negali būti parduota ar naudojama kitais komerciniais tikslais.
„IKANDU“ VšĮ veikia išimtinai kaip iniciatorių/pirkėjų ir pasiūlymų pateikėjų/tiekėjų sudarytų sutarčių tarpininkė, kuri sandorio metu neatlieka jokio kito vaidmens, todėl neatsako už bet kuriuos galimus pirkėjo ir tiekėjo konfliktus, kilusius dėl nesutarimų, susijusių su kainomis, gaminiais ar kitomis iš sandorio kylančiomis sąlygomis. Nustačius klaidų ar trūkumų, iškilusius klausimus iniciatorius privalo spręsti tiesiogiai su pasiūlymo pateikėju. „IKANDU“ VšĮ netikrina surinktos viešos informacijos arba apie registruotus naudotojus paskelbtos informacijos tikslumo ar išsamumo. „IKANDU“ VšĮ pasilieka teisę panaikinti prieigą tiems naudotojams, kurie nesilaiko galiojančių naudojimo sąlygų. Esant abejonėms, naudotojas privalo kreiptis į „IKANDU“ VšĮ. Kontaktinė informacija pateikta šių sąlygų pabaigoje. „IKANDU“ VšĮ jokiu būdu neatsako už bet kuriuos naudotojų ar trečių šalių teisėmis veikiančių vartotojų klientų patirtus tiesioginius ar netiesioginius nuostolius, nepriklausomai nuo kaltės ar atsakomybės už žalos arba nuostolių priežasties. „IKANDU“ VšĮ jokiu būdu neatsako už bet kuriuos naudotojų nuostolius ar žalą, patirtą dėl konfigūracijos klaidų, naudotojų klaidų, informacijos teikėjo klaidų ar kitų klaidų, dėl kurių naudotojai negauna informacijos arba gana neteisingą informaciją. „IKANDU“ VšĮ susiekia su naudotojais, kurie įkelia ar parsisiunčia virusais užkrėstų rinkmenų, arba kurių veikla sukelia nenumatytą „IKANDU“ VšĮ serverio išteklių naudojimą. „IKANDU“ VšĮ pasilieka teisę įgyvendinti jos nuožiūra būtinų priemonių, skirtų apsisaugoti nuo tokio pobūdžio problemų. Atsakomybė už duomenis, įkeliamus/parsisiunčiamus per „IKANDU“ VšĮ portalą, tenka naudotojams. Ši nuostata taikoma tiek turiniui, tiek ir rinkmenų ir panašių dalykų formatams.
Ypatingais atvejais „IKANDU“ VšĮ pasilieka teisę išimti konkursus/pirkimus ir prašymus/kainų pasiūlymus bei pašalinti naudotojus iš portalo be atskiro pranešimo ir be kompensacijos už bet kurią apmokėtą licenciją. Tokiais atvejais „IKANDU“ VšĮ taip pat nagrinėja galimybes apie atitinkamos šalies ar atitinkamų šalių nusikalstamą veiklą pranešti policijai. Ši nuostata taikoma:
Iniciatorius (pirkėjas) gali atšaukti konkursus/pirkimus. Iniciatorius privalo nurodyti atšaukimo priežastį. Tiekėjo pasiūlymas yra įpareigojantis nuo jo pateikimo momento. Paprastai iniciatorius įvertina tiekėjus pagal jų kvalifikaciją ir sutartį sudaro su geriausiai įvertintą pasiūlymą pateikusiu tiekėju (pateikusiais tiekėjais). Konkursų/pirkimų kontekste viešojo sektoriaus iniciatoriams taikomos ES direktyvos, Viešųjų pirkimų įstatymas ir Įstatymas dėl pasiūlymų pateikimo, sudarant tam tikras viešojo sektoriaus ir valstybės remiamas sutartis.
Išskyrus informaciją, kuri privalo būti viešai prieinama, visos portale skelbiamos informacijos nuosavybės ir autorinės teisės priklauso iniciatoriui/perkančiajai organizacijai (pirkėjui). Bet kurio pobūdžio informaciją (kurią galima pasiekti portale) draudžiama kuriuo nors būdu platinti ar parduoti.
„IKANDU“ VšĮ palaiko populiariausias naršykles. Šiuo metu tokiomis laikomos šios naršyklės: „Google Chrome“, „Microsoft Edge“ ir „Mozilla“. „IKANDU“ VšĮ palaiko šių naršyklių naujausias ir senesnes versijas. Naudotojas pats privalo pasirūpinti savo naršyklės naujinimais. „IKANDU“ VšĮ neprisiima atsakomybės už inercijos poveikį ir portale vykstančius apsunkinančius procesus, kuriuos lemia neatnaujinta naršyklė, kaip nustatyta pirmiau pateiktoje pastraipoje.
„IKANDU“ VšĮ pasilieka teisę be išankstinio pranešimo iš dalies keisti šias taisykles. Priėmus reikšmingų sąlygų pakeitimų, apie juos bus pranešama prisijungimo metu, o naudotojas privalo juos patvirtinti. „IKANDU“ VšĮ pasilieka teisę nustatyti, kurie pakeitimai turi būti laikomi reikšmingais.
Jei nesusitarta kitaip, licencijos laikotarpio trukmė yra vieneri metai nuo licencijos sutarties sudarymo dienos (pasirašymo momento). Atitinkamai, sutartis automatiškai pratęsiama nepranešus apie sutarties nutraukimą likus 30 dienų iki licencijos galiojimo termino pabaigos. Bet kuris sutarties nutraukimas naudotojo arba „IKANDU“ VšĮ iniciatyva turi būti įformintas raštu, atitinkamas pranešimas pateikiamas ne vėliau kaip prieš 30 dienų iki licencijos galiojimo termino pabaigos. „IKANDU“ VšĮ pasilieka teisę nutraukti sutartis, kai pažeidžiami sutartiniai įsipareigojimai arba nesilaikoma šių sąlygų reikalavimų. Pažeidus šias sąlygas, kompensacija už nepanaudotą licencijos laikotarpį nemokama. Nutraukus sutartį, likusio licencijos laikotarpio galiojimo kaina negrąžinama. Jei sutartimi nesutarta kitaip, klientas 30 dienų laikotarpį turės prieigą savo sukauptų duomenų perkėlimui. Nepriklausomai nuo galimų atskirų susitarimų, visi su licencine sutartimi susiję pranešimai, reikalavimai ir kitos žinutės „IKANDU“ VšĮ turi būti pateikiami raštu; visus pranešimus būtina pateikti per protingą laikotarpį. Jūsų licencijos laikotarpio metu gausite jums pritaikytus naujienlaiškius, kurie padės pagerinti Jūsų kliento potyrį. Juose gali būti informacijos apie portalo naujinimus, naujas portalo funkcijas, kvietimų dalyvauti seminaruose, kursuose, t.t. Galite bet kada jų atsisakyti.
4.2. Sąskaitų pateikimo ir apmokėjimo sąlygos
„IKANDU“ VšĮ pasilieka teisę vėlesniais licencijos laikotarpiais koreguoti kainas. Jei sutartyje nėra susitarta kitaip, mūsų kainos ir mokesčiai remiasi mūsų galiojančiu kainoraščiu. Kainodaros elementai gali būti koreguojami kasmet. Sąskaita išrašoma per 1 dieną nuo licencijos gavimo patvirtinimo ar susitarimo/sutarties sudarymo. Apmokėjimo sąlygos – išankstinis mokėjimas, nebent jei yra susitarta kitaip. Visi mokėjimai turi būti sąskaitoje nurodyta valiuta, nebent jei yra susitarta kitaip. Jei pateikta sąskaita ar sąskaitos dokumentacija yra nepakankama arba jei joje yra su sąskaitose nurodytomis paslaugomis susijusių klaidų, „IKANDU“ VšĮ savo sąskaita nedelsiant ištaiso trūkstamą ar klaidingą informaciją ir užtikrina, kad būtų gauta ir pateikta teisinga informacija. Klientas apie tokias klaidas ar trūkstamą informaciją privalo pranešti per protingą laikotarpį. Klientui per suderintą laikotarpį nesumokėjus suderinto atlygio, „IKANDU“ VšĮ turi teisę reikalauti palūkanų nuo laiku nesumokėtos sumos. Palūkanų norma skaičiuojama pagal galiojančius įstatymus.
Klientui neįvykdžius sutartyje numatytų įsipareigojimų, laikoma, kad klientas pažeidė sutartį. Jei įsipareigojimų negalima įvykdyti dėl „IKANDU“ VšĮ kaltės arba dėl sąlygų, kurios gali būti laikomos nenugalima jėga, tai nelaikoma sutarties pažeidimu. „IKANDU“ VšĮ nedelsiant raštu kreipiasi į klientą iškart po to, kai sutarties pažeidimas yra arba turėjo būti nustatytas. Jei mokėtinas atlygis ir delspinigiai nesumokami per nustatytą jų mokėjimo terminą, „IKANDU“ VšĮ gali raštu pateikti klientui pranešimą, jog per pranešime nuodytą kalendorinių dienų skaičių nuo pranešimo gavimo dienos nesumokėjus mokėtinos sumos, sutartis bus anuliuota. Jei klientas iki šio termino sumoka mokėtiną sumą ir delspinigius, sutartis šiuo pagrindu negali būti nutraukta. Jei klientas negali įvykdyti sudarytoje sutartyje nustatytų įsipareigojimų, įskaitant įsipareigojimą laikytis terminų, klientas privalo apie tai kuo skubiau raštu informuoti „IKANDU“ VšĮ . Pranešime būtina nurodyti problemos priežastį ir, kiek įmanoma – terminą, iki kurio klientas galės įvykdyti sutartyje nustatytus savo įsipareigojimus. Klientui pažeidus sutartį, „IKANDU“ VšĮ gali sustabdyti paslaugų teikimą, jei pažeidimas yra esminis, o klientas yra raštu informuotas apie pažeidimą, arba jei pažeidimas tvarkomas skyriuje „Skundų ir ginčų sprendimas“ nustatyta tvarka.
a) „IKANDU“ VšĮ yra priėmusi aiškias skundų ir ginčų su savo klientais nagrinėjimo gaires, o visi organizacijos darbuotojai yra susipažinę su tokių klausimų nagrinėjimo tvarka.
b) Skundų nagrinėjimas Kliento skundą gavęs asmuo privalo jį užregistruoti „IKANDU“ VšĮ pagalbos ir skundų valdymo sistemoje. „IKANDU“ VšĮ skundų nagrinėjimo vadovas privalo susiekti su klientu ir paprašyti skundui išnagrinėti reikalingos dokumentacijos, t.t. Gavus dokumentaciją, „IKANDU“ VšĮ per 10 darbo dienų privalo paštu arba elektroniniu paštu nusiųsti skundo pateikėjui raštu įformintą atsakymą. Atsakyme pateikiamas skundo vertinimas, paaiškinimai, kodėl skundas atsirado, ir pasiūlomas sprendimas. Klientui suteikiamas 10 darbo dienų terminas priimti arba atmesti siūlomą sprendimą.
c) Skundo pagrindas Atvejai, kai klientas gali pateikti skundą:
d) Skundo pateikimo formai taikomi reikalavimai Skunde turi būti nurodytas skundą pateikiančios šalies pavadinimas, įmonės pavadinimas, adresas, telefono numeris ir elektroninio pašto adresas. Skundas pateikiamas raštu, jame turi būti aiškus skundo priežasties aprašymas. Būtina pridėti atitinkamą dokumentaciją.
e) Skundo rezultatai „IKANDU“ VšĮ kiekvienu atveju nustato, ar skundą galima priimti nagrinėjimui, ir gali atmesti skundus, kurie pagal naudotojams taikomas sąlygas arba licencijos sutarties sudarymo metu suderintas sąlygas yra nepagrįsti. Nepriklausomai nuo galimo skundo pagrindo, kompensacijos išmokos suma negali viršyti licencijos kainos.
f) Ginčai Jei skundo nagrinėjimo metu šalims nepavyksta pasiekti susitarimo, toks atvejis laikomas ginču, kurio sprendimo bandoma ieškoti derybomis. Jei dėl sprendimo nepavyksta susiderėti per dvi savaites nuo pirminio ginčo pradžios, kiekviena šalis gali pareikalauti, kad ginčas būtų galutinai išspręstas valstybės ir miesto, kuriame „IKANDU“ VšĮ sudarė atitinkamą sutartį, teisme. 4.5. Nenugalima jėga Susidarius nuo „IKANDU“ VšĮ ir kliento valios nepriklausančiai ypatingai situacijai, dėl kurios sutarties vykdymas tampa neįmanomas, ir kuri atitinka Danijos teisėje pateiktą nenugalimos jėgos apibrėžimą, šalys susitaria nedelsiant apie ją pranešti. Šios situacijos poveikį patiriančios šalies įsipareigojimų vykdymas sustabdomas iki ypatingosios situacijos galiojimo pabaigos. To laikotarpio metu sustabdomas kitos šalies atitinkamų įsipareigojimų vykdymas. Susidarius nenugalimos jėgos situacijai, kita šalis gali nutraukti sutartį, jei poveikį patirianti šalis tam neprieštarauja, arba jei situacija užtrunka, arba jei manoma, kad situacija tęsis daugiau kaip 90 kalendorinių nuo jos susidarymo; pastaruoju atveju apie nutraukimą būtina pranešti ne vėliau kaip prieš 10 kalendorinių dienų. Susidarius nenugalimos jėgos situacijai, šalims taikoma prievolė teikti viena kitai informaciją visais kitai šaliai svarbiais klausimais. Tokio pobūdžio informaciją būtina pranešti kuo operatyviau.
5. Klientų aptarnavimas ir „IKANDU“ VšĮ kontaktiniai duomenys Visada džiaugiamės galėdami jums padėti. Mūsų biuro darbo laikas: 08:00 – 17:00 (CET).
Pardavimai ir bendro pobūdžio klausimai: + 370 640 12261 arba [email protected]
Atnaujinta: 2023-01-22
Akademijos g. 4 4/420
Vilniaus raj., Verkių sen., Vilniaus m.,
LT-08412, Lietuva
+370 640 12261 (pagalba)
© 2020-2022 IKANDU. Visos teisės saugomos. Network Gate, Šiandiena, FXless, EnGarde, Drako, Vaidmenų Žaidimai yra IKANDU Grupės nariai, kurių prekiniai ženklai yra registruoti. Griežtai draudžiama IKANDU paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti IKANDU kaip šaltinį.
Slapukas | Trukmė | Aprašymas |
---|---|---|
__cf_bm | 11 menesių | Šis „Cloudflare“ nustatytas slapukas naudojamas „Cloudflare Bot Management“ palaikyti. |
_ga | 11 mėnesių | Slapukas _ga, kurį įdiegė „Google Analytics“, apskaičiuoja lankytojų, seansų ir kampanijų duomenis, taip pat stebi svetainės naudojimą svetainės analizės ataskaitoje. Slapukas saugo informaciją anonimiškai ir priskiria atsitiktinai sugeneruotą numerį unikaliems lankytojams atpažinti. |
_ga_S1SYL14EZ8 | 11 mėnesių | Šį slapuką įdiegė „Google Analytics“. |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | Būtini slapukai yra absoliučiai būtini, kad svetainė tinkamai veiktų. Šie slapukai anonimiškai užtikrina pagrindines svetainės funkcijas ir saugos funkcijas. |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 mėnesių | Slapuką nustato BDAR slapukų sutikimas įrašyti vartotojo sutikimą dėl slapukų kategorijoje „Funkcinis“. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 mėnesių | Šį slapuką nustato GDPR Cookie Consent papildinys. Slapukas naudojamas išsaugoti vartotojo sutikimą dėl slapukų kategorijoje - Kiti. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 mėnesių | Šį slapuką nustato GDPR Cookie Consent papildinys. Slapukas naudojamas išsaugoti vartotojo sutikimą dėl slapukų kategorijoje - Našumo. |
viewed_cookie_policy | 11 mėnesių | Slapuką nustato BDAR slapukų sutikimo įskiepis ir naudojamas saugoti, ar vartotojas sutiko naudoti slapukus. Jis saugo jokių asmens duomenų. |